?

Log in

No account? Create an account
 
 
18 January 2013 @ 08:26 pm
The post from the new me.  

I just thought I should address that what ever entries that exists in this journal are no longer a representation of my current self. So before you go judging what a childish, insolent and bitchy brat you are coming across, I just wanna say those posts were written when I was 14~15, and I admit I am all three at that time heehees XD. Anyway, I'm plunging into the 20s now so don't worry, no more brat to deal with k? ^-^b maybe bread...ok sorry just had to throw that in XD

Byebees then~!

Yours truly.

Posted via LiveJournal app for iPhone.

Tags:
 
 
 
ルー: yamajimahsjluv93 on January 18th, 2013 02:35 pm (UTC)
HAHAHAHA I feel you! (IYKWIM :>)
Gosh, hitting 20's as well this year... time sure flies so fast! orz
saxesgal: pic#111004968saxesgal on January 18th, 2013 03:51 pm (UTC)
Oh hi Ruu XDD You're like the first reader of my posts in like I dunno how many years LOL.
Neeways, am I supposed to know what IYKWIM stood for O.O *bashes self for being so dumb heehs X)*
Let me try...InooYamadaKeitoWasInManila. Ok sorrae X) (You can reply me privately if it isn't meant for public eye ^_+b)
Yes indeed :3 Well, it means we're gonna be closer to a financially stable life (ok maybe not so but you get me XD) which isn't so bad after all...(except the wrinkles NUOOO Orz)
ルー: yamajimahsjluv93 on January 28th, 2013 05:56 am (UTC)
LOL I haven't replied to this for a very long time already but yeah you know my reply :)

InooYamadaKeitoWasInManila <-- but if this were to be true it'd be the most awesome thing ever! Like, YEAAAAAAH! \m/

And gotta go stalking them if it happens.
I KID.